svcnnn sabırlı olun, diş agrısı cok agır geçiriyordur. yemek formatı yerine daha sıvı formlarda şeyler vermeye calısın ılık öeyveli yogurtlar, besleyici atıstırmalıklar gibi ( ben diş döneminde kahvaltı icin yulaf pişirip icine cırpılmıs yumurta katıyordum 2-3 dk daha pişirip ılınınca icine ceviz fıncık hurma incir ile blender yapıyordum, severek yiyordu o dönemde. Öglen ılık corba veya ayran, aksam da haslanmıs ılık sebzeler eline alıp yesin. yemek süresi kuralı koyun kendinize 20-30 dk yı asmayın, yedigi kadarını yesin ve sonra toplayın yemekleri ama şefkatle yani kızarak degil, böyle böyle günler geçtikce kuralı kavrar istedigi kadar yer ve kalkar. diş dönemi onlar icin gerçekten cok zorlayıcı ,