Bhs20 canım bu sorunu bende doğduğunda 4 gün boyunca yaşadım biz biberona mama yaptık çünkü ilk 4 gün takviye olarak mamada veriyordum tadını biliyordu cocugu gögsüme tuttum eşimde üstten sürekli mama damlattı o gün başladı emmeye bence bal reçel vb şeyler sürme kücükler daha Allah korusun alerji falan yapar benim dediğim gibi bir dene yada kendi sütünden damlar yukarıdan o sekilde tutuyor bir arkadasımada böyle önermiştim öyle başladı emzirmeye halada emiyor tavsiye ederim cünkü emmediğinde bende ağlıyordum cok kötü bir durum🥺