Hickimse ✋sürekli ayakta durmaktan çalıştığım dönem çıkmıştı ölüyodum şişiyodu bide benimki tam taban kısmındaydı 🤦🏽♀️ Nasır bandı aldım çuk oturdu nasırın üstüne 2 gün hiç çıkarmadım ayağımdan sonra baya oyulmaya başlamış içi bandı söktükten sonra temizleyip bitane daha bant taktım 2 günde öyle bekledim tamamen içine kadar oymuş sökmüştü ordan okadar rahatladım ki kuş gibi hissetmiştim 😅