Huzeyfemin_tarikmuaz Kızlarr öksürük yok burun akıntısı yok çok halsiz sesi değişmiş beli ve başı ağrıyo ensedi falan bugün test yaptırdı sabah çıkıcak sonuçları sizce korona mı şarküterist kendisi çalıştığı yer soğuk baya
Sevdamavi Huzeyfemin_tarikmuaz kuzum korkutmak gibi olmasın ama uzmanlar artık hapşurma burun akıntısına bile korona ihtimali diyor sen sonuç cıkana kadar koronaymış gibi önlemlerini al inş güzel sonuç cıkar .gripte olabilir her ihtimali düşünmek lazım
AloneMom Huzeyfemin_tarikmuaz herkeste farklılık belirti olabiliyor ama bacak bel ağrısı yapıyormuş çok kişiden duydum.umarim değildir geçmiş olsun canım
Huzeyfemin_tarikmuaz Elifeslem1 onlarda sıkıntı yok sanırım sadece baya halsiz kolunu kaldıramoyo sesi değişti işte
Huzeyfemin_tarikmuaz AloneMom ya 2 aylık bebeğim var bide 2.5 yaşında oğlum korkuyorum ama bizde hiçbir şey yok sadcee onda
Elifeslem1 Huzeyfemin_tarikmuaz usutmus olabilir ama koronaymis gibi evde maske ile gezsin bebeğe yaklasmasin eşiniz
AloneMom Huzeyfemin_tarikmuaz ayrı odada dursun canim.korkma arkadaşımin eşi kendisi de oldu iki çocuğu vardı onlarda bişey olmadı şükür.cocuklara olsa bile genelde taşıyıcı oluyorlar belirti vermiyormus.verende vardır tâbi değişiyor herkeste
Huzeyfemin_tarikmuaz Elifeslem1 yok zaten öyle yapıyo bide olursa nasıl olucak uff eşyalarada bulaşıyomuş küçük bebeğim de var dediğim gibi 😣
Elifeslem1 Huzeyfemin_tarikmuaz biz geçirdik ailecek benimde iki kızım var 6 aylıktı küçügu biz eşimle evde çift maske ile geciyirduk ama bizimki kizlarima bulaşmıştıbuyuk ihtimal çünkü 3 4 gün inmeyen ateşleri vardı onların ateslerinden sonra eşim test yaptı pozitif çıktı sonra bende mide bulantısı tat koku alamama biraz da ateş esimde tat koku ve sırt agriis
tavsaninannesi Huzeyfemin_tarikmuaz bizim eşimle de belirtilerimiz aynı söylediğiniz gibiydi biz soğuk algınlığı sanmıştık ama temaslı olduklarımız pozitif çıkmış bizede onlardan geçmişti.
Eylultosbik Huzeyfemin_tarikmuaz Kayinvalidem pozitif cikti temasli oldugumuz icin test verdik ve pozitif cikinca cok sasirdim. Hicbir belirti vermeden atlattim. Demem o ki hic belli olmaz siz yine de onleminizi alin🍀