Yilmazkayra İyi geceler kızlar 3 aylık bebeğim var ve yanaklarında egzama gibi bir kızarıklık var çevremdekiler geçer diyorlar ama ben biraz endişeleniyorum elini de sürekli o bölgeye götürüyor bu durumu yaşayan var mı ne kullanabilirim nasıl geçer.
Asilturk Yilmazkayra Çikolata sütlü tatlı tahin yasaklamıştı doktorumuz hemen gectı benim ıkı bebeğim de de olmustu bi deneyin
egeninanns Yilmazkayra bize krem yazdı 3 gün kullandık anca geçti . Baya kötü olmuştu yaralar kanamaya başlıyor ilerledikçe
Asilturk Yilmazkayra ve coresatin yazmıstı bebekler için kortizonsuz temiz bir krem birde mustelanın nemlendirici kremı
AloneMom Yilmazkayra benim kizimda egzama vardı 1 aylıkken olmuştu Bioderma intensive baume Krem çok iyi gelmişti
Nsssmm90_ AloneMom Benim oğlumda 7 aylık beyaz tenli cildi çok hassas kizariyo ve kuru yorumunuzu okuduktan sonra hemen sipariş verdim umarım bizede ıyi gelir
Nsssmm90_ AloneMom size çok teşekkür ederim kremim geleli 2 gün oldu sizden okuyup hemen sipariş vermiştim oğlumun yanakları pamuk gibi oldu kizariklar bile çok azaldı çok sağolun
AloneMom Nsssmm90_ bugün duyduğum en güzel haber bu sanırım.Cok sevindim iyi gelmesine.Rica ederim ❤️💜😘