hicran_asir Merhaba kızlar doğumdan sonra 3 ay sonra adet oldum hemde çok fena böyle olmamıştım hiç sonra bir dahaki ay normal oldum şu anda da 1 buçuk aydır olmuyor adet düzensizliği olmuş olabilir mi yada hamilemiyim böyle olanınız var mı
fdm-gne Ben Doğumdan 7 ay sonra oldum sonraki ay olmadım bu ay regliyim ve arada ki bir ay olmadım düzensizlik olabilir ama bi test yaptır derim kendine güvenmiyorsan bu konuda