Kızlar kızım nezle oldu burnu akıyor ama aynı zamanda tıkalı gbi hırıltılı zor nefes alıyor. Sürekli hapşırıyor arada öksürüyor.serum fizyolojik uyguladık anlık rahatlama oldu.acile gittik aspire ettiler ama hala aynı. Ne yapabilirim başına böyşe bişe gelen var mı yardımcı olabilr mi