Lyla07 bilmiyorum 🤷🏼♀️ o da olabilir ama en son doğumdan çıkınca bu şekilde bir ağrım olmuştı . Oradaki hemşire müdahale etmişti . Gazın var demişti krem sürdü hatta . O gündem beri hiç öyle bişey yaşamadım . Şimdi yine başladı ama bunseder devamlı oluyor geçmiyor 6 gün oldu nerdeyse . Kas gevşetici hap içiyorum , ağrı kesici alıyorum o da işe yaramadı . :(