Selam anneler. Ben çıkamadım işin içinden. Belki başına gelen ve bi bilir kişiden yorum almış birine denk gelirim diye yazıyorum. Kızım 1 yaşında. Anne sütü alıyor doğduğundan beri. Emerken uyumayı alışkanlık etti kendine ve vazgeçiremiyorum. Zaman zaman emerken tam dalmasına izin vermeden ayağıma alıyorum. Uyku eğitimi 5-6 aylıkken denedim ve yüreğim kaldırmadı vazgeçtim. İlk 6 ay akşam 9 sabah 7 uyuyordu. Ve bazen hiç,bazen 1 defa uyanırdı emzirir yatırırdım. 6 aydan sonra uyanmalar başladı. Ama şöyle ki, 9 da uyuyor yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor. Odadan çıkmadan sallıyorm geri dalıyor. Bu sabah 7 ye kadar bazen 3-5 bazen 8-10 kere devam ediyor. Artık ben ayağımda sallarken uyuyakalıyorum. Bi bakıyorum yanımıza atlamış yatmış. Gündüz uykularıda saatli,düzenli. Anlamıyorum neden böyle. Destekli uyuyan bebekler kendi uyumayı bilmedikleri için uyandıklarında o desteği isterlermiş. Tamam ama 1 yaşındaki çocuk neden bu kadar çok uyanıyor. Var mı bi bilgisi olan