Esilyaa Merhaba bebeğimde gözyaşı kanalı tıkanıklı varmış. Nasıl atlattınız başına gelen var mı? 9 aylık şuan
Yesillimon Esilyaa Oglumda da vardi 16 ay geçmesini bekledik geçmedi maalesef,küçük bir operasyon geçirdi öyle geçti genelde 1 yasina kadar damla ve masaj öneriyor doktorlar.
Mom8732 Esilyaa bizde de olmuştu doktorum göz pınarlarına masaj yapmamı söyledi. İçerdeki birikinti dışarı çıkıyor. Geçti çok şükür
VelardaEdiz Esilyaa doğuştandı oğlumun masaj ve damlalar kullandık bir geçti bıraktık tekrarladı sonra tekrar damla masaj doktor 1 yaşına kadar masaja devam dedi yoksa operasyon çok şükür 8 yada 9 aylıkken bitti daha da tekrarlamadı 16 aylık şuan
Yesillimon Esilyaa Sağolun😊narkoz verip göz pınarindaki o küçük delikten ince tel gibi birşey sokup öyle açıyorlar,sabah gidip aksam çıkmıştık hastaneden öyle huysuzlanmadi oğlum sadece narkozdan uyanırken baya ağladı sonra normale döndü 😊
Esilyaa Sevdamavi götürdüm ama doktorun aletleri bi bebeğin gözüne teşhis koyacak kadar gelişmemiş. Kendi söyledi. Araştırmaya gidin dedi randevu alacağız. Muayene olana kadar fikir almak istedim
Esilyaa Mom8732 ben de yapmaya çalışıyorum ama çıldırıyor izin vermiyor dokunmama. Babası ellerini kollarını tutuyor anca o şekilde yapıyorum. En fazla 1 dakika
Mom8732 Esilyaa demekki oda rahatsız oluyor gözlerinden. Sabahlı akşamlı yapmaya çalışın oyun oynar gibi sakinleştirip. Belki hastaneye gidene kadar iyileşir Allah şifa versin 🌸
Esilyaa VelardaEdiz bana 9 aylıktan sonra düzelmez dedi çevrem o yüzden %100 operasyon gözü ile bakıyordum. Ama fikrimi değiştirdiniz şuan kendim geçirmeye çalışıcam