Zeyno35 Lina3705 benm kızım 13 aylık 9 aylıkken yürüdü biz heyecanlanıp biraz korkuttuk snra tam yaşında yürüdü 😊
Huzeyfemin_tarikmuaz Yaa ben hep kız istedim 2 tane aslan gibi oğlum oldu diyorum 100 tane doğursam onlarda erkek olur tabi Allah isteyene versin 😁😁
Sarikuzumalp Huzeyfemin_tarikmuaz oğlu olanlar da girdi bu posta çünkü çok seviyorlardı kızı 😅 benimde kızım yok ama giresim geldi heves ettim 😅
123asiye_ Benim kız 9 aylık yüz üstü koyunca ağlıyor hiç sevmiyor ya ne zaman emekliycek diye bekliyorum 😂
Aselimmm47 Lina3705 7 aylıkken koltuklara tutuna tutuna gidiyordu 8 aylık olduğunda adım atmaya başladı ama bizim tepkilerden korktu sanırım 9 aylık yürüdü. Ama bu tarz şeyler biraz genetik bende 8 aylık yürümüşüm