Keremcanannesi İyi geceler oglum pazartesi asi olucak ama bilgim yok kactane yapiyolar, nerden yapiyolar, yan etkileri ne oglumun katilma nöbetleri oluyo korkuyorum acikcasi yaptirmaya.bilgilendirirseniz cok sevinirim💖
civcivoz Keremcanannesi 6.ay asısı devletin yaptıgı ası yaptırıp yaptırmama gibi bir secenek yok diye biliyorum. Biz cuma günü yaptırdık bir agızdan damla verdi iki bacaktan da igne oldu. Hic bi yan etkisi de olmadı oglumda ilk normal olarak ası yapılınca biraz agladı sonra kucagıma alınca sustu sonrasında da aglama ates huzursuzluk vb yasamadık
Yasmin47 Keremcanannesi biz yaptırdık huysuzlıuk ates vs yapmadı aşıdan sonra bol bol besleyin daha rahat gecıyor. 5 li karma hepatit b opa ağzıdan damla seklinde yani iki bacak bir agız olacak
civcivoz Keremcanannesi hayır dokununca hassasiyet de yok normal hayatına devam ediyor😂 size tavsiyem aşıdan korktugunuzu bu kadar belli etmemeniz bebekler de hissediyor annelerini siz de istemeden ona korku yüklemis oluyorsunuz.
M-V-S868820 Zor değil iki bacak bide ağızdan damla bi yan etkisi olmadı bizde bir yaş aşısı zor dedi bizim hemşire
Gulsen6137 Keremcanannesi kızım da bugün oldu canım aynı diğer arkadaşların dedigi gibi 3 aşı..Hiçbir sıkıntı vs olmadı icin rahat olsun geçmiş olsun şimdiden🌹
Eylulunannesiiii Keremcanannesi ağızdan çocuk felci aşısı yapılıyor damla şeklinde. Bir bacaktan hepatit b aşısının 3. Dozu diğer bacaktan 5 li karma aşı yapılıyor. Benim bebeğimde herhangi bir yan etki olmadı şükür.