MelekAnnesii olayın beceriksizliginizle alakasi yok, planlı Bi gebelikse düşünülen herkez hazır olduğu zamani az çok kendinden bilir, bazen onu bile kestiremeyebiliyoruz, 3 yaş var benim iki oğlum arasında, tam istediğim gibi oldu yaş aralığı ama bazen biraz daha buyutsemiydim büyüğünü diyorum bazende iyiki olmuş tam vakti diyorum 😊hiç Bi anne çocuk bakımı konusunda kendini yeterli hissetmiyor bence, bu his hepimizde var galiba, ama aslında hepimiz çocuklarımız için birer superkahramaniz ♥️