MerveAysima Humeyra6554 Sma ve Hipp kabız yapmıyor diye duydum ikiside çok iyi mama ama bebekten bebege gore de değişebilir. Birine iyi gelen size iyi gelmeyebilir. Deneyerek öğrenirsiniz anca
Bayezidin_annesi Humeyra6554 hipp kullandım çok gaz yaptı ve çok kustu Bebelac Gold nutriconfor kullandım gene kustu gazı kesilmedi zor yapiyodu şuan sma kullanıyorum çok rahat hem üstten hem alttan gazını çıkarıyor mamayida güzel iciyor
Gamzeser Mamaya göre değilde bebeğe göre değisir gaz ve kabızlık için hipp öneriyorlsr bnm kıızm 14 aylık 4 aydan beri kullanıyorum sıkıntı yasamadım hiç ama bazı bebeklerde oda kabızlık yapıyor denemek lazım maalesef
Destina16 Humeyra6554 mamanizi sulandırarak verin örneğin 30 CC ocin bir ölçek.mama koyuyorsun yaaa yine bir ölçek.koy ama suyunu 60.cc ye kadar dok. Mamadan kaynaklanmaz kabızlık bebişin yapısından olur baktınız ki kabız oluyor sulandirin mamayı biraz duru olsun
Themotherofthesungirl Destina16 bunu doktorumuza sormuştum kesinlikle yapılmaması gerek demişti. Mama da ki değerlerle alakalı bir durumdan kaynaklı demişti böyle.
Destina16 Themotherofthesungirl ne alaka ne değeri sıvı sonuçta su koyuyorsun anne sütü de %85 su zaten ama.senama.veriyorsun ve ben gördüm kop köyü oluyor mama.zaten bebekler minicik bgairsagi minicik midesi vs nasıl çıkacak minicik popisinden ben ilk hafta sütüm az gelince mama takviyesi yap dediler hemen annem.aradi mamayı bir tık fazla su koy dedi kabız olmasın gerçekten de çok şükür olmadı. Bazı doktorları gerçekten anlamıyorum akıl var düşünmek benim.doktorum yapabilirsin sıkıntı yok.dedi hem kilo da almaz mama.alan bebek.cok.cabuk kilo.aliyor . Doktordan doktora değişiyor işte bilemedim bacım ama.bebislerin kabız olmasına dayanamam hiç 🤗