Sadece anne sütü ile besliyorum 38 günlüğüz, bazen çok yüksek sesle gaz çıkarıyor bazen hiç ses duymuyorum sanırım çıkaramıyoe dakikalarca uğraşıyorum ama sonuç alamıyorum, bebeğim en son ağlıyor uyumak için. Uyutmaya korkuyorum bu şekilde başında bekliyorum. Ağızdan çıkarmada sorun yaşayan var mı ?