erdeminannesi12 Dün gaz sancısından dolayı doktora götürdüm oğlumu metsil damla verdi onu kullanmaya başladığımdan beri yani dün akşamdan beri kaka yapmadı ve çok huzursuz karnı gurul gurul sürekli ağlıyo var mı başına gelen?
Sedefcelebi erdeminannesi12 bizde metsil kullandık bitti bizimki de yapamazdi acaba ondanmiydi şimdi sab simplex aldık onu kullanıyoruz daha iyi
Prenses_annesi22 erdeminannesi12 vala bende kullandım cmm duzenlj olarak bır sıkntı yasamadık cok skur metsıl gaz ılacı zaten gazını rahat cıkarsın dıye 4-5 qylık olunva kendı rahat cıkarıyor mrk etmeyn
Nuraykacar erdeminannesi12 Canım o hiç bir halta yaramıyor aguline gaz şurubu al daha iyi valla okadar rahatlarsın ki
erdeminannesi12 Sedefcelebi normalde 3-4 kere kaka alırdım hiç yapmasa bile kaçırmış gibi çok çok az olurdu ama bugün bezinde leke dahi yok hiç napıcam bilmiyorum 😔
Sedefcelebi erdeminannesi12 bence sizde boşuna kullanmayın sab simplex alın daha rahat edersiniz hem bebeğiniz hem siz👍
erdeminannesi12 Prenses_annesi22 şuan gaz çıkarabiliyo ama kaka hiç yapmadı bu defa da ona ağlayıp duruyo sürekli
yasmnydn erdeminannesi12 10 gün kullandım bıraktım çocuğum daha çok sancılandı kıvrandı öneriyle sabsimplex aldım aşırı rahatladı
yasmnydn erdeminannesi12 kakasını da ağlamadan ıkınmadan yapıyor artık 10 gün boşu boşuna kullanmışım
Brlhly erdeminannesi12 ben o damlayı Kızım bebekken kullanmıştım afedersin sulu kaka yapıyordu çocuk emdiğini cıkarıyodu sonra bıraktım ve nurse harvey di galıba adını unuttum eksik yazmış olabilirim onu kullandım çok iyi gelmişti bize
Sedefcelebi erdeminannesi12 reçetesiz eczaneden alabilirsiniz ama nasıl kullanacağınızı dr söylemesi lazım bebeğin durumuna göre doktor sadece bi kağıda adını yazıp veriyor devlet karşılamıyor bu damlayı siz paranızla alıyorsunuz yine 84.50 ₺