Mlk_nrsl 2 aylıkken kafayı yemiştim benimkide emmiyodu memeye gelince ağlıyodu delirmiştim artık 🤦🏻♀️ Sürekli ayakta dolaşarak, zıplaya zıplaya, youtube dan sevdiği sesleri aça aça emziriyodum bazen de uykuya dalınca. Ama iki üç hafta sonra geçti şükür 🙏🏻