Mirosumm Kızlar kızım 6 aylık olmak üzere mama verdiğim için doktorum ek gıdaya başalayabilirsin demişti. Ama ne versem kabız yapıyor. Zeytinyağıda kullanıyorum. Bugün yarım saat ağlayarak ıkındı içim gitti. Ne yapabilirim?
prenses_annesii2603 Mirosumm sulu şeyler yedir canım katı yedirme suyunuda düzenli bi şekilde icirmelisin
Hsrtgndz Mirosumm ben öyle olduğunda yulaflı bal kapağı corbasi.yapiyorum bı gün. Sonra yada aksmaina yaliyr
Mirosumm prenses_annesii2603 suyu hiç sevmiyor çok az zorla içiriyorum ortalama her beslenmeden sonra kaç cc içirmeliyim?
dehsetulvahset Hsrtgndz tarif verir misin canm.nasil yapiosun ben yulaf unundam.birseyler verdim bi kere kustu onda da
prenses_annesii2603 Mirosumm benim kızım 6 ayda biberonun yarısından fazlasını içiyordu kaç cc bilemicem canım ama ek gıda su içmeyi sevmiyorsa tatlandir pekmez yada meyve suyu biraz sıkıp icerebilirsin
Hsrtgndz dehsetulvahset 1′5tatli kaşığı yulaf unu 2 tatlı kaşığı zeytinyağı az bişey çevir arjasindan bı soğan bı sarimsaj attım 3ceviz büyüklüğünde bak kqbagi attım yarım havuç 1ceviz büyüklüğünde de kuşu kiyma attım ben doktor vize erken başlattı ete sen atmayqda bilirsin pişince robot yapıp veriyorum suyu bol içir birde her yemekten sonra veriyorum aralarda falan az da icww iciriyorum
Mirosumm prenses_annesii2603 benim kızım çok az içiyor o zaman bi kaç ç.kaşığı kadar biraz fazla versem kusuyor
prenses_annesii2603 Mirosumm alistirmalisin canım zorla dediğim gibi tatlandir ilklerde hafiften yavssyavs su tadını alır içer
Mirosumm prenses_annesii2603 teşekkür ederim yapacağım inşallah üzüldüm valla şuan susamış olsa içerdi herhalde yoksa uyandırıp su içireceğim😂
Bissa Mirosumm canım 5-6 tane gün kurusunu 2 bardak suyla kaynat çorbasıyla beraber 2 çorba kaşığı kadar içir.. kereviz çorbası yada kabak çorbası iyi geliyo muz ve patates veriyosan onlara ara ver biraz
Mirosumm Bissa şekerpare kayısı vardı onu haşladım canım. Dün sebze çorbası yapmıştım ondan oldu biraz da koyuydu sanırım
Bissa Mirosumm ben kızıma kereviz yedirdiğim zaman daha yumuşak çıkıyo birde muhakkak çorbalarına zeytinyağı koyuyorum ama alışana kadar çekiyolar tabii kabızlık.. su içmeleri önemliymiş doktorum öyle demişti.. inşallah biran önce düzelir minnoşun kabızlığı
Mirosumm Bissa inşallah🙏 kerevizde aklımda bulunsun. Bende mutlaka zeytinyağı koyarım ama sindirim sistemi tam hazır değil sanırım😔
Bissa Miniknur kızıma herhangi bi sıkıntı yapmadı ama gaz olmasını istemiyorsan çay kaşığının ucuyla kimyon ekleyebilirsin