Kızlar bebeğim 3 ay 16 günlük ve dünden beri bu saatlerde ağlama krizleri başlıyor ve asla susmuyor. Emmek istemiyor. Kucağa alıp gezdiriyoruz yine susmuyor. 4.ay atağı mı bu ? Geçiren anneler bi yazsın lütfen. Ne yapmak gerekiyor. Ne zaman bitiyor 🥺🥺🥺