Kızlar merhaba gögsümde sürekli olan şişlik elimi vurdugumda içinin dügüm dügüm olması aşırı agrılı bebeğim bile degse dayanamıyorum sıcak havlu falan koydum duş aldım yok hareket etmesem bile farklı bir acı var mastit midir sizce ateş falan yok ama başına gelen var mı ?