Göz teması var. Gözüyle bir nesneyi vs takip etmesi var. Gülümsüyor. Diş fırçalamayı, saç taramayı gösterdim yapıyor algısı iyi. Ismine bazen dönüp bakıyor ancak işaret etme, şunu getir, bunu götür, baybay, babıldama, hecelemesi hiç yok. Ilk ve son olarak 6.ayına girdiği gün babıldar gibi birşey söyledi devamı asla gelmedi. 3 gün önce dil ve konuşma terapistine götürdüm. Ortak ilgi,göz teması, takip, oyuna uyum vs var sadece gecikmiş dil meselesi var dedi. Yani gecikmiş dili anlarım da ma ma da da me me bile dememesi beni çok endişelendiriyor. Pedagoga da götüreceğim yakın zamanda. Böyle bir durum yaşayan var mı merak ediyorum