Birtosbikannesi1 Dogum yapalı 9 ay oldu ama 4 5 aydır adet kanamaların ayda 2 3 kez oluyor. Dr a gittim cerazette verdi ama bi faydası olmadı kesiliyor bi hafta 10 gün sonra tekrar başlıyor başına böyle bisey gelen var mı?
melek_42 Birtosbikannesi1 doğum sonrası düzensizlik normal genelde oluyor benim kızım 2 yaşına girdi hala düzensiz adetim 6 aydır hiç adet görmedim düzenleyici hap verdi
Birtosbikannesi1 melek_42 olsan bi türlü olmasan bi türlü ya başlayınca durmuyor durunca bi hafta 10 gün sonra tekrar başlıyor bakalım tekrar dr a gitcem ise yaramadı verdikleri hap.