Cnksncnsu ameliyat olduk cuma günü,doktora canı acıyacak mı kendine gelince dedim . Bu bir hafta zor ve sancılı olacak dedi. Ama şükürler olsun bebeğim ilk pansuman dışında hiiiç ağlamadı hissetmedi bile. Çok dua aldım çok dua ettim,onun gücüne de inanıyorum. Allah hepimizin yavrusunu korusun