Bebeğim 8 aylık ve klasik bez bir beşikte sallanarak uyuyordu , şimdi kalkabildigi için vedalaşma vakti geldi , daha önce park yatak almıştık ama üst kademesinde düşme riski yine var , alt kademesinde de yere çok yakın oluyor ve benim için yorucu oluyor , sizin önerileriniz nelerdir ? Hem sallayıp hem nasıl güvenli uyutabilirim bebeğimi?