Zeynepnefesinannesi Gokce07 valla benim kızımda 2 ay 25 günlük aynı sorunlar bizdede var öyle mi oluyormuş bu haller
Ikramasal Gokce07 evet canım atak 14haftalıktan başlıyor 19. Haftasına kadar malesef ki ve felaket bir atak dönemi buu
Ayferol0 Gokce07 Bizde 3 ay 22 günlüğüz bayadır uyku gerilemesi yaşıyoruz ne zaman geçecek bilmiyorum 4.ay atağı diye tahmin etmiştim ama erken mi değil mi anlamadım
Ikramasal Zeynepnefesinannesi 5-8-12-14(19akadar) atak haftaları canım. Şuan biz bunları köküne kadar yaşadık hala yaşıyoruz
Gokce07 Zeynepnefesinannesi ben hiç takıp etmemistim atak halleri dün baktım fırtınalı falan görünüyor :)
Gokce07 Ikramasal ay canım normalde hic takıp etmezdim bir ağlama krizine giriyor bes dj falan bildigin titremeli sanki normalde böyle hic olmazdı uykuda geç olmaya basladı gündüzde azaldı bu bitse baska baslayacak galıba Allah yardımcımız olsun
Gokce07 Ayferol0 ben hic takıp etmiyordum gercekten sonra acaba dedım 4.ay atagı ne zamab biticek yazan coktu cunku cok uzun görünüyor bu arada zor da olsa uyuttum ıkı kere kalktı fırsattan bende uyudum yazamadım :)
Zeynepnefesinannesi Gokce07 biz şu an haftalara göre eğer doğruysa atak haftasındayız o yüzden oluyor sanırım ve gerçekten çok zor ve yorucu uykusuzluk mahvediyor
Ayferol0 Gokce07 Bende bi anda uyku düzeni bozulunca farkettim İnşallah eski düzene dönerler yoksa gerçekten çok zor olacak
Gokce07 Zeynepnefesinannesi gercekten öyle tam düzene giriyoz derken doğması gereken gün 22 aralık 19nda doğduk
Gokce07 Ikramasal biz kucakcıyız gündüzleri kendı cok nadir uyuyor oda 15-20 dk ama gece iyi uyuyordu 5 saate kadar bütün 2 şer parçalı
Gokce07 Ayferol0 inşallah valla bu düzelincede diş çıkar gibi emmede azaldı ne yapacagımı şasırıyorum