Canım anneler babisim daha 1 aylık bile değil. Emzirirken kendini çok sıkıyor ve meme ağzından çıkınca da alana kadar tekrar ağlıyor. Gaz yüzünden oluyor çünkü dün emerken aynı böyle kendini kastiginda gaz çıkardı. Anneler gazlı bebekler için ne yapmalı? Sırta masaj ve rezene kimyon çayı içiyorum ama hala bende de gaz var çok fena. Ne yemeli ne icmeliyim? Ne yapmalıyım? Şimdiden cok teşekkür ederim canım anneler
Insallah sağlıcakla büyütürüz bebislerimizi😍🙏