Elfbc Merhaba herkese, 22 günlük bebeğim var. Uykusunda horlamaya benzer bir ses çıkarıyor. Henüz doktoruna sormadım takip ediyorum ama yenidoğan bebeğinde aynı durumu fark eden var mı? Normal bir şey mi yoksa bir sorun mu var merak ediyorum..
FmEbru Elfbc benim kızımda ilk doğduğunda öyleydi hem horlar gbi hemde değişik sesler çıkarırdı hatta video çekip doktora gösterdim normal dedi geceleri uyurken eşimle bişeymi oluyo diye uyanırdık gerçekten garip seslerdi sonra düzeldi geçti inş sizinde düzelir
Elfbc busra2626 yok inleme değil ama hırıltı da değil büyük insan horlaması gibi horultu şeklinde. Video çektim soracağım doktora. Çok teşekkür ederim.
Elfbc FmEbru bende video çektim, evet sanki büyük insan gibi horluyor. İnternetten baktım uyku apnesi olabilir yazıyor biraz endişelendim ama doktora soracağım bende umarım geçici sorun olmayan bir şeydir 🙏