Merhaba
Bebeğim 15.5 aylık. Iki haftadır griple boğuşuyoruz. Ama bi o kadar sıkıntı da giderek artan meme reddi. Griple ilgilidir geçicidir dedim ama maalesef geçmiyor. Grip azaldı bitiyor. Ama meme reddi arttı sanki.
En büyük mesele gece emerek uyuyordu. Şimdi memeyi elliyor emmek istediğini belli ediyor. Hazırlanıp verecekken bakıp kalkıyor istemiyor. Zorlamıyorum kesinlikle. Ama uykuya da başka türlü dalamıyor. Yatağına bile girmiyor. Eskiden ayakta dallardık. Babası öğle uykusunda salladı uyudu ama gece ağlıyor ufak ufak istemiyor
Tek çözüm kanguruda gezdirmek ama çok yoruldum. Neredeyse 12 kilo. 1 saat şarkılarla gezdirdim dün gece. Ne yapmalıyım? Hep birlikte kucağımda banyo yaptırıyorum. Ama çözüm nedir bilemiyorum. Dişi de olabilir.
Bu aylarda meme reddi yaşayan oldu mu?
Gündüz de sadece öğle uykusu arasında aldı. Bir de uyku bittiğinde mahmurken.