Ecml33 kitap okumuyorum. Resimli kitapları açıp ordakileri masalaı anlatıyorum:)
nerdeyse doğduğundan beri yapıyorum. Bana da iyi geliyo canımız sıkılmıyo.
işbankası yayınları, kırmızıkedi çocuk, eolo bizim kitaplarımız.
eolo yu 3aylıktan itibaren kendi tutmaya başladı. Ufak olduğu için kolay kavradı. 6aylığı geçiyoruz kendi sayfasını kaldırabiliyo