MervEslinArden 9 ay 13 günlüğüz ‘Mama-baba-abba’ tarzı bişeyler söylüyor en anlaşılır olanı ‘Mama’ göbeğim çatladı Anne desin diye ama şuanlık birşey yok sizde durumlar ne 😊
Bilgeanneler MervEslinArden Yemek görünce mama diye çıldırıyor.😂En net söylediği kelime Mama. Baba diyor anne anna gibi birşey diyor. Milav diyor ( kedi sesi)🙈 Başka da anlamlı bir kelime yok. 10 aylığız.😇
egeninanns MervEslinArden 5 aylık sinirlenince ınne diye bağırıyor ben onu anne olarak aldım artık ilk anne dedi sayıyorum 😂
bir_pasa_annesi MervEslinArden bizimki 1 yas 18 günlük 9 bucuk 10 aylıktı Allah dedi baboo veeeerr diyo hamme abla diyo
Yerfistigininannesi MervEslinArden 1yas 19gunluk ne yapiyosam soylemiyo anne sadece ağladığı dara düştüğü zaman inne gibi seyler söylüyo😃
Bilgeanneler MervEslinArden yok canım önce baba diyorlar ne hikmetse bütün derdi çeken biz günün sonunda Baba 😂😂🙈
Yerfistigininannesi bir_pasa_annesi aslinda baba da diyo ama bazen işine gelmeyince esime babo babo diye soyleniyo😅😃
bir_pasa_annesi Yerfistigininannesi 😁😁😁 maşallah onlara rabbim acılarını göstermesin inşallah cnm öp fıstıgı benim yerime
mavisimmm20 MervEslinArden 11 aylık kızım bütün gün baba diye geziyor evde sadece baba 😂 acıkınca mama diyor bide abba diyor o neyse anlamadim
Ummuscetinkaya MervEslinArden 16 aylık daha yeni anne diyor 😂 bana hep aba diyordu 😂😂😂 baba, aba, dede, kedi , meme , mama ve araba ilk kelimeleriydi
Ahimess07 MervEslinArden bizde 9 ayı geride bıraktık 9 ayda anne/ ba ba / de de / em / ma ma / diyor 🥰