Suleakyuz evet simdilik öyle ama ek gıda icin bıraktıran anneler 1-2 ay sonra pişman oluyorlar . bu bir dönem aslında, keşke biraz arastırsanız.. inanın kesmek istemezsiniz.. ömür boyu o ek gıdaları yiyecek ama anne sütü varken kesmek.. oglum 29 aylık, hala iştahsız, ama emmeleri o kadar azaldı ki emmese de yemek yemiyor. Ailelerimizde iştahsız cocuk yok, azcık yiyip doydum diyor ve inanılmaz hareketli. 1-2 gün kendi isteğiyle emmediği oldugunda bile yemedi.. hakkınızda hayırlısı olsun. ( bu arada o dönemlerde oglum da öyleydi 15 gün yemek yemez meyve ve emme ile geçirirdi, 18-25 ay cok düskünleştikleri dönem, sonra bıcak gibi kesildi azaldı emmeleri uykuya bile geçemez diyordum emmeden hadi yatalım diyorum öyle sarılıp uyuyor) biraz zaman ve şans vermenizi dilerim💜