Mrvee00 benm kızmda 2 aylık
Emdikten hemen sonra ağlamaya başlıyor kafasını kolumun altına doğru sokmaya çalışıyo 🤣 resmen uyut beni diyor
Ben pışpışlıyorum sadece sonra yatağına yatırıyorm 2-3 saat sonra uyanıyor
Bazen de daha maması bitmeden uyuyakalıyor