Kızlar bebeğim 52 günlük yaklaşık 1 aydır beyaz gürültüyle uyuyor sabaha kadar valla aslında benlik pek problem yok çünkü bize alıştık artık ninni gibi geliyor bizede 😂 ama çevredekiler daha çok büyümeden kesmelisin bununla uyumayı falan diyolar aranızda var mı bi sese alıştırıp ppişman olan ve bıraktiran varsa nasıl biraktirdi