Benim bebeğimdede 7. Gün 14.3 çıktı mama takviyesiyle sık emzirmeyle 2 gün sonra 13.1 düştü dr düşüşe geçmiş sıkıntı yok dedi daha çağırmadı bugün 22 günlük hala yüzü sarı gözlerinde hafif var napsam bilemedim emmesi kilosu çok iyi ve sürekli uyumuyo artık en geç 3 saatte emziriyorum uyanıyo kendisi