anayim-ben-ana Boğaz enfeksiyonu olmuş. Çok sık ateşlenir Tuna ama bütün gece ateşi yüksekti ilaca rağmen hiç düşmedi. Titreme, el ayak soğukluğu, baygınlık hali olunca götürdük telaşla boğazları çok kötü olmuş dedi. Öksürüğü bile yoktu nasıl oldu bu derece anlamadım ben de. Çok geçmiş olsun size de. 🙏