Sevdamavi benim doğumum ağustosta oldu hamileliğin son ayında bi başladıysa felaketim oldu resmen terlemek bir de göğüslerimin arasında mantar oldu krem de kullanamadım çok kötü bişey gercekten bu yaz yine olmasından korkuyorum emziriyorum diye yine krem kullanamıcam ne yapıcam bilmiyorum