Mom980 doktorun reçetesine uyarsan sorumluluk doktorda olur, kendi kafana göre iş yaparsan da sorumluluk sende olur doğacak her sonuçta vebali sanadır. Güvendiğin 1 doktorun olacak kendini ona emanet edeceksin. Migren tedavisinde “antidepresan” adı altında ilaç veriliyor doktorun ordan muradı hastayı sakinlestirip agrilarini azaltmak sen eve gidip aha bu depresyon ilacıymış ben bunu kullanmam dersen oyle agrinla acınla oturursun. Her ilacı araştırıp kafana göre kullanmamak olmaz. Doğal tedavi yapacaksan kendine hic doktora gidip adamı meşgul etmeyeceksin başkasının sırasına da hakkına da girmemiş olacaksın. Bu hassasiyet değil bu başka birsey.