Burrcin Kızlar selam ben prima premium care kullanıyordum 29 günlük beneğim var değiştirmek istiyorum bez markasını çünkü fiyatı bütçemi aşıyor ve çevremdeki bazı kişiler sleppy naturalı önerdiler sizce ne yapmalıyım ya pişik yaparsa sleppyi?
Gokcesra Burrcin zirve ile başlamışsın 😂 çok pahalı gerçekten.. Ben baby turco doğadan kullanıyorum. Memnunum. Sadece kalıpları küçük biraz
EsraMira Burrcin Sleepy güzel, çevremde kullanan var memnunlar.Bende bir iki kez kullanma durumunda kaldım sızdırma vs. olmadı gayet iyiydi.
Mubis Burrcin ben sleppy ile başladım ama pişik yaptı daha sonra molfixe geçtim şuan hiç Bi sorun yaşamıyoruz 3 aydır kullanıyorum
Sevda599 Burrcin bende prima preıumyum kulladım 7 ay boyunca be baby turbo kıllanmaya basladım canm ve inan bana cok guZel yumusacık ve keske en basımdan kullansaymısım o kadar para vermişim 7 ay boyunca 😊
irva Burrcin Sleepy ile başladım şuan oğlum 5 aylık bez pişik yapmaya başladı değiştim.Premiuma geçtim bende.
SAREyvz Burrcin Bende prima premium care kullandım sonra sleepy Natural şimdide molfix hipoalerjenik kullanıyorum hiç biri pişik, sızdırma vs yapmadı memnun kaldım 👍🏻
Gamzeeeeee Burrcin bizde doğduğunda ilk ay prima kullandık ama gerçekten çok pahalı sonrasında tur o kullandık ama 3 aydan sonra yan lastikleri çok sıkmaya başladı şuan 5 aydır molfix kullanıyoruz ve memnunum
Prensannesii1 Burrcin sleppy önermem taşırıyor çok fazla ben günde 4-5 kere üst değiştiriyordum evy baby e geçtik güzel memnun kaldım denemeni tavsiye ederim cnm
zeytinbacilar Burrcin sleeppy canbebe minies üçünden hangisi uygunsa onu alıyorum ama genelde minnies kullanıyorum Migrosun kendi markası ve sleeppyle aynı içeriğe sahip çünkü aynı firima üretiyor ben çok memnunum tavsiye ederim
bikerem Burrcin oglum 6 aylik. Prima premium care kullaniyoruz. Molfixin pure&soft olsni ve migros minnies marka bezi,prima premium care e yakin. Sleepy asla onermiyorum bio natural,gunluk aktivite,natural ve sensitive olanlari da denedim
CnsuSert Burrcin canım ben hem sleepy hemde baby turco kullandım şuan baby turco ile devam ediyorum hem 3 numara 170 bez 3 paket ıslak mendil 100 TL hem sızdırma yapmıyor hem kokuyu dışarı vermiyor. Tavsiye ederim. Alırken de bebeğin kilosuna göre al numaraya göre alma
Mom0768 Burrcin sleepy pişik yaptı bizde primada sızdırıyordu geceleri sürekli. Molfixe geçtim yaklaşık olarak 1.5 senedir molfix kullanıyorum hem uygun fiyatlı hemde kalite olarak memnumum.
Hanibraya Burrcin molfix pure&soft güzeldi ama pişik yaptı . sleppy natural bacaklarında lastik izi çok oluyordu . baby turco 7 buçuk aylık 8900 kilo ya 4 numara kullanıyorum .şimdilik memnunum ve fiyatıda gayet uygun .