Ayseannesi Buseo34 sebebini anlayamadığımız ağlamalar 5.5 ayda kesildi şükür. Şimdi uykusu gelince aynı yerde oynamaktan sıkılınca ağlıyor
Mlke301020 Buseo34 hiç sonlanmaz değişik bir soru olmuş 😬bebek bu bildiği tek şey ağlamak mutsuzdur huysuzdur ağrısı vardır gazı vardır altına yapmıştır canı öyle ister ağlar böyle ister ağlar 😄
OncedenGurme Buseo34 bebekler dertlerini ağlayarak dile getirirler. Ne zamanki siz neye ihtiyacı olduğunu hareketlerinden anlar, o ihtiyacını giderirsiniz. İşte o zaman ağlaması yine bitmez ama azalır, ihtiyaçları zamanında giderildiği için
Mervegelin93 Bebegim 7,5 aylik. Ust disleri cikiyo 4-5 gundur devamli bagiriyordu. Walla hic bitmicek sandim. Ama bugun azaldi. Disleride cikti zaten. Aglayan bebek cok cok zor:/
Yigitiminannesi Buseo34 Hiçbir zamn bebk bu altini kirletr aglar acikir aglar gazi olur aglar huzrsuz olur aglar uykusu gelir aglar uyumak istemz aglar cani aglamk ister aglar 😊