Ayserose61 ferittin kaçtı hatırlamıyorum ama ben covid testi verdim negatifdi
sabahına doktora gittim kan verdim
yüksek doz enfeksiyon çıkdı
doktorum ya covid olmuş atlatıyorsun vucut atmaya çalışıyor mikrobu yada olacaksın demişdi
korona ilaçları yanında artı antibiyotik vermişdi
corona ilaçlarını 3 gün kullanabildim
nefes darlığım kalp ritim bozukluğum hiç bişeu yokken ilaçlar bünyeme aşırı ağır geldi ve nefes darlığı kalp atışında hız başladı hemen bırakdım
doktorun verdiği antibiyotiği kullandım 1 hafta düzenli
Toparladım kendimi bolca c vitamini ve su tükettim
teste gittiğimde tek şikayetim yüksek ateşdi
doktorunuz ilaç verdiyse mutlaka kullanın aksatmayın geçmiş olsun