Merhaba arkadaşlar kızımın şimdi sol omzunda ki aşısı kanadı.. Bayağı da ağlıyordu ve huzursuzdu bende bilmiyordum , korktum verem aşısı böyle olurmuş. üstünden iki üç ay geçti ama doktorum normal dedi başıma gelenler için bu yazıyı buraya bırakayım, çok ağrısı olursa bir çay kaşığı calpol verin dediler iyi akşamlar