Tosbiginannesiii Kizlar 4 gun bebeğimi emziremeyeceğim antibiyotik kullanmam lazim kendimi çok kötü hissediyorum bu surecte devam sutu verecegim sizce mamaya alisip sonrasinda emmeyi birakir mi😔
Annesivekizi Tosbiginannesiii o değil de inşallah mamayı kabul eder. Kaç aylık? Bizde de öyle bi durum olmuştu ne biberon ne mama ne kaşık hiçbi şey kabul etmemişti çocuğum aç kalmıştı
Kimimkiben Tosbiginannesiii bırakmaz inşallah antibiyotik ne için? Bende antibiyotik iğne vuruldum ama emzirmeye uygundu
elifiii Tosbiginannesiii hangi antibiyotik, emzirip emziremeyeceginize bakabilirim ya da siz e-lactansia.org sitesinden etken maddesini aratarak bakabilirsiniz. bazen dr lar bu konuda yanılabiliyor.
Hamsicikk Tosbiginannesiii Sağdıgınız sütler yokmuş onlari verseniz anne ucunu taklit eden biberonlarla
Hamsicikk Aventin meme ucunu taklit eden biberonu var tavsiye ederim onu kullanırsanız sorun yaşıcanızı düsünmüyorum
elifiii Tosbiginannesiii emzirebilirsiniz, sıkıntı yok. bırakmayın emzirmeyi. http://www.e-lactancia.org/breastfeeding/ciprofloxacin/product/
SevgiliOglum Tosbiginannesiii ay olarak büyük ek gıda ve çok az mama ile geçirebilirsiniz bırakıcağını düşünmüyorum mamayı çok vermemeye çalışın bu sürede ek gıda alsın çorba püre meyve geçmiş olsun 🌺
Defne_cicegim Tosbiginannesiii Bende ilaç kullandığım için ara vermiştim benim bebeğim bırakmaya çok meyilliydi ki ona rağmen bırakmadı sen üzülme bol bol öpüp kokla 🤗
Tosbiginannesiii Defne_cicegim insallah birakmaz mecbur kalmasam ilaci kullanmam asla vicdan azabindan ölüyorum zaten emziremeyecegim diye😔😔😔
Defne_cicegim Tosbiginannesiii aslaaaaa üzme kendini sonuçta sağlığında önemli sen hep sev yavrunu hemen geçer o günler merak etme 😍
Elifeslem1 Tosbiginannesiii iğnesiz siringayi mama ile doldurun ağzının içine direk boğazına doğru değil de yanaklarında yan tarafa doğru azar azar sıkın