Merveyasarkemal Merhaba anneler ben aslında doğumdan sonraki 3.aydan itibaren adet görüyordum. Ama 7.aydayız ve 1 aydır adetim gecikti. Gebelik testi yaptım negatif. Neden olabilir acaba. Var mı başına böyle birşeyler gelen
Mucizemveben90 Bebegım bir yaşında hiç olmadım bende sağ kasıgım agrıyor ılk gebelıktede boyle olmustu bende korkuyorum hamıle olmaktan 😦