Oğlum 17 aylık hala uyku öncesi mama yer yatırırım ama ona rapmen çok sık uyanıyor açda uyusa tok da uyusa farketmiyor gece olunca meme düşkünlüğü başlıyor 🤦🏻♀️ Yaptığım mamalar şöyle ben oğluma şeker vermiyorum hiçbir faydası yok şekerin bence sizde vermeyin tam buğday unu, yulaf unu yada irmik kullanıyorum su yada süt ile pişiriyorum kıvamlı olucak şekilde pişince içine hangi meyveyi istersem cam rendede rendeleyip ekliyorum bazen de hurma ile pişiriyorum zenginleştrmek içinde keçiboynuzu özü ekliyorum birde rondodan geçirdiğim cevizi ekliyorum