Merhabalar arkadaşlar🌸
Bundan 2 hafta önce covid’e yakalanmıştık eşimle çok şükür atlattık. Karantinamız biteli 3 gün oldu koku ve tat alamıyoruz ikimizde başına gelen varmı? Ne zaman koku ve tat alabiliriz? Bilgisi olan yazabilir mi?
Şimdiden hepinize teşekkür ederim💜