Ysmnar Evet ben kullanıyorum. Aslında normal sleepyle pek bir farkı yok, özellikle kalıp olarak hemen hemen aynı. Dokusu biraz daha yumuşak geldi bana sadece. Bir de en önemlisi tamamen doğada çözünebilen materyallerden yapılmış olması. Ben memnunum, sıkıntı yaşamadım.