Joipt doktor kontolünden sonra başladım canım. Hatta 23 mayısta oğlum doğdu 8 haziranda kontole gitmiştim. 15 sonra başlamışım. Doktor zaten yapıştırıyor ya orayı kontrol edip kullanabilirsin demişti. Ben öncesinde bi de şal falan sarıyodum karnıma 😅 sıkıca 😅