Bsrsn Ya kızlar bana gülmeyin hiç bilgim yok oğlum 1 yaşında alerjik mama kullanıyorduk alerjimiz bitti normal Mama alın dedi doktorumuz . Hangisini alayım , hangisi kilo yapar . Formül süt ne demek 😂😂
HamzaSiracveBen Bsrsn evet kuzum mama oluyor zaten 1 yaş sonrasında sadece aptamil ve bebelac markasının var ben aptamil kullanmıştım
heyipekto Bsrsn canım 1 yaş sonrası 3 numara oluyor , hipp combiotic de kullanilabilirsin sinirimi en rahat mama , aptamilin şeker oranı biraz fazla alırken ona dikkat ederek alırsın
Defne_cicegim Bsrsn evett güldüm ama dalga geçmek için değil çok hoşuma gitti yüzümde tebessüm oluştu çünkü bende ilk aynı şeyi düşünmüştüm 😍
Bsrsn Defne_cicegim canım benim 😘 bende de bir tebessüm oluştu Şuan 🙈 ne yapalım bilmemezlik böyle 😊😊 en son hangi mamaya karar verdin
Defne_cicegim Bsrsn Hipp kullandım sonra fiyat beni zorladı Bebelac kullanmaya başladım benim minnoş artık 18 aylık sadece geceleri veriyorum 😍