Benimki de doğdu, 1 ay boyunca güzel güzel uyuyordu, bu 2 3 gündür çocuk uyumuyor. Etrafı keşfediyor ondan mı neden bilmiyorum. Gece de kolik bebek sesleriyle uyuyoruz. Valla artık ben ayağıma koyup hafif hafif sallıyorum yeterki uyusun diye. İnşallah 40indan sonra Bi düzen kurarız