pogacayanakli_aylamm Kızlar bebeğim kaç gündür rahattı. Bu monovit d3 u verdim vereli çocuk kabız oldu. Aynı durumu yasayan var mı? Hangi d vitaminlerini kullaniyorsunuz bi öneriniz var mi
Belinaysmom pogacayanakli_aylamm sağlık ocağı vermişti iki gündür kullanıyorz ama bi problem olmadı 🤷♀️
Alinduru pogacayanakli_aylamm sağlık ocağının verdiği ilaçlar paraben içeriyor bu yüzden bebekleri rahatsız edebiliyor. Genelde ocean marka iyi diye biliyorum biz de kızıma ocean kullandık.
pogacayanakli_aylamm Belinaysmom bizede sağlık ocağı verdi bende 2 3 gündür kullanıyorum. Çocuk kakasini yapmakta zorlanıyor. Emiyor sonra kusuyor
pogacayanakli_aylamm Belinaysmom değiştiricem mecbur zaten bağırsak hareketleri yok birde bu kabızlık yaparsa yazık yani içeriğinde ayçiçek yağı da var diyorlar.
pogacayanakli_aylamm Alinduru aynen bunu bende okudum internette. O yüzden göz göre göre artık da veremem. Ocean kullanırken herhangi bi yan etki yaşadınız mi peki
bbosphorussss pogacayanakli_aylamm ben uzun zamandır kullanıyorum hiç öyle bişeyle karşılaşmadım. Kan ilacı yapmış olabilir mi? Genelde kan ilacı yapıyor ama.
pogacayanakli_aylamm bbosphorussss kan ilacı kullanmıyoruz. Bebegjn 2 aylık. Kakasini zor yapıyor. Ikınıyor çok rahatsız oluyor damlayı verdin vereli
bbosphorussss pogacayanakli_aylamm tabiki olabilir de belki d vitamini yapmıştır genelde kan ilaçları yaptığı için ilk akla o geliyor.